Padel Reserveringsregels

Door de verwachte grote belangstelling om te padellen hebben we een aantal reserveringsregels bedacht. Dit omdat het voor zoveel mogelijk verschillende leden mogelijk moet worden om te gaan padellen.

We zullen de regels de eerste weken nogmaals tegen het licht houden en aanpassen indien dit nodig is. Daarnaast is er op bepaalde tijden ook een padelbaan beschikbaar voor de verhuur.

De padelbanen worden gereserveerd voor één uur en voor vier personen. De reserveringsregels zijn de volgende:

Spelregels reserveren/ spelen voor leden per week:

1. Baan reserveringen kunnen gemaakt worden via de KNLTB Club app of op de website.
    Klik hier om het boekingssysteem te openen op de website.
  2. Er kan maximaal zeven dagen (167 uur) vooruit gereserveerd worden.
  3. Je kunt maximaal 2 keer reserveren/ spelen op werkdagen tussen 17.00 uur - 23.00 uur en maximaal 2 keer reserveren/ spelen in het gehele weekend tussen 08.00 uur - 23.00 uur. Er mag maar 1 keer op dezelfde avond/ weekend dag gereserveerd/ gespeeld worden. Doordeweeks overdag (08.00 uur - 17.00 uur) kan er wel vaker gereserveerd/ gespeeld worden.
  4. Leden kunnen maximaal met drie introducés samen spelen. Het lid dat de reservering maakt moet dan per introducé €7,50 betalen via iDeal tijdens de boeking.

Je hebt een actieve KNLTB.Club account nodig om onze boekingssysteem te kunnen gebruiken. Inloggen doe je door middel van je bondsnummer of clublidnummer en de door jezelf aangemaakte wachtwoord. Je kan dan zowel via de KNLTB.Club app en op de website inloggen en je baan reserveren.

Klik hier voor meer informatie over de KNLTB.Club app.

Spelregels reserveren voor niet leden

1. Verhuur van een padelbaan is mogelijk voor niet leden via de meet and play website. Klik hier voor de meet and play webpagina van L.T.C. de Heerenduinen. De kosten zijn:
    1. €20,- tussen 10:00 uur – 17:00 uur
    2. €25,- tussen 17:00 uur – 23:00 uur
  2. Er kan maximaal 7 dagen (167 uur) vooruit gereserveerd worden.