Lid worden

LTC de Heerenduinen vindt het belangrijk dat kinderen die lid worden leren tennissen en/ of padellen. Daarom krijgen alle jeugdleden tijdens het zomerseizoen 16 lessen. Deze lessen worden betaald vanuit de contributie. Voor het geven van de tennislessen heeft de vereniging een contract afgesloten met Tennis Organisatie Velsen (TOV) van John Biersteker en Roderik Franken. Onze clubtrainer Ron Kamstra werkt voor TOV en zal onze lessen gaan verzorgen. Ron zal ondersteund worden door andere trainers van TOV waar nodig.

Geef je snel op door middel van één van de knoppen op deze pagina. Je komt dan bij ons inschrijfformulier. Vul het inschrijfformulier met je ouders in. Hierna ben je lid van onze prachtige vereniging en kan je leren tennissen en/of padellen! Ons seizoen start op 1 april.

LTC de HEERENDUINEN JEUGD LIDMAATSCHAP

TENNIS OF PADEL (Contributie 2024-2025 is €155,-)

• ’s zomers, begint in april, 1x per week les (totaal 16 lessen)
  • 60 minuten les