Lid worden

Leuk dat u overweegt om lid te worden van L.T.C. de Heerenduinen.

Aanmelden

Aanmelden voor het lidmaatschap kan door het invullen van uw gegevens via onderstaande link.

Lid worden

Nadat uw gegevens zijn ontvangen door de ledenadministrateur ontvangt u een bevestiging via E-mail met daarin uitleg over de onderstaande onderwerpen:

Wilt u nu al meer informatie?

Wanneer je gaat beginnen met de tennis- en/ of padelsport, is het aan te bevelen om tennis- en/ of padellessen te nemen. Hiermee bevorder je het aanleren van de juiste houding en slag. Dit voorkomt blessures.

Maar ook bij prestatiegericht tennis en/ of padel dien je ondersteuning te hebben van een trainer.

Voor het geven van tennis- en padellessen en het geven van trainingen heeft LTC de Heerenduinen hiervoor een contract afgesloten met Tennis Organisatie Velsen (TOV) van John Biersteker en Roderik Franken. Voor meer informatie over TOV klik hier

• Uitgebreide informatie is terug te vinden in het informatieboek.

Iets (nog) niet duidelijk?
Neem dan voor meer informatie contact op met de ledenadministratie.:

E-mail        : [email protected]