Informatie Tennis- en Padelschool

Inschrijven Tennis/ Padellessen Vragen?

Welkom bij Tennis Organisatie Velsen (TOV). Wij zijn een tennis en padelschool die zich richt op het vergroten en ontwikkelen van de tennis/padelsport voor spelers van alle niveaus en leeftijden. TOV staat onder leiding van John Biersteker en Roderik Franken. Wij zijn er trots op dat wij op LTC de Heerenduinen aan de gang gaan met het geven van lessen. Niet voor niets een club met een rijke historie! Wij werken samen met andere trainers en streven ernaar om een zo compleet mogelijk lesprogramma aan te kunnen bieden. Inschrijven voor deze lessen kan via de link onder aan de pagina. Sinds 2018 hebben wij naast tennis ook padel toegevoegd aan ons lesprogramma, waardoor we een grote verscheidenheid aan trainingen en activiteiten kunnen aanbieden voor zowel de jeugd, recreatieve als prestatieve tak.

Onze ervaren trainers zorgen ervoor dat u zowel van tennis als van padel de fijne kneepjes leert kennen en uw vaardigheden verbetert. Tennis behoeft geen nadere toelichting meer. Padel is ook een ideale sport voor zowel jong als oud, het is een geweldige manier om in beweging te blijven en te genieten van een leuke tijd met vrienden of familie. Het vereist een goede coördinatie, techniek en een goede conditie, wat het ook geschikt maakt voor spelers die willen werken aan hun fitheid en hun spel op een hoger niveau willen brengen.

Wij geloven dat we door het aanbieden van een combinatie van trainingen en activiteiten voor de jeugd, recreatieve en prestatieve tak een positieve bijdrage kunnen leveren aan de groei van de tennissport en padel in de omgeving. Wij zijn trots op de mogelijkheid de sport op deze mooie vereniging aan te pakken en te vergroten. We begrijpen dat veel mensen nog niet bekend zijn met padel, daarom organiseren wij regelmatig introductie- en proeflessen. Zo kan u kennis maken met de sport en zien of het iets is wat u leuk vindt. Wij hopen u binnenkort te zien op LTC de Heerenduinen voor een leuke en leerzame tennis of padel cursus!

Klik op de blauwe button om u in te schrijven voor tennis- en/of padellessen. Voor vragen klik op de groene button.

RODERIK FRANKEN

Roderik is bij TOV vooral actief met selectiespelers. Als speler op het hoogste nationale niveau heeft hij meerdere successen geboekt, zoals het winnen van tennis A toernooien in single en dubbel en kampioen in de hoofdklasse gemengd op zondag. Voor een grote club in de regio heeft hij als speler zijn waarde bewezen in aan het behalen van ere-divisie padel!

JOHN BIERSTEKER

John is sinds 1987 actief als trainer. Gediplomeerd Tennis A & B licentie en Padel leraar KNLTB. In die periode is John actief geweest op vrijwel alle verenigingen in de regio Velsen met tal van hoogtepunten. Stormachtige ledengroei, een centraal Jeugdplan en recentelijk Padel!

RON KAMSTRA

Ron is een echt “kind” van de vereniging. Niet alleen als speler maar nu ook als trainer. Hij blijft graag verbonden aan LTC de Heerenduinen en wij verwelkomen hem dan ook van harte in ons trainersteam. Zijn belangrijkste werkzaamheden zullen bestaan uit het geven van tennislessen. Zowel aan de jeugd als aan de volwassenen. Met af en toe een uitstapje naar padel.