Crowdfunding

DONEREN

Padelbanen Donaties L.T.C. de Heerenduinen

Opgericht
L.T.C. de Heerenduinen is opgericht in 1972. Om toekomstbestendig te zijn willen wij in 3 padelbanen investeren. Iedere donatie is welkom en vanaf €72,- wordt uw naam, indien gewenst, vereeuwigd op ons park.

50 jaar
Onze verenigingen bestaat in 2022 50 jaar! Daarom krijgt elke 50e donateur, die €72 of meer doneert, een waardebon om 1 uur met drie vrienden(innen) gratis te padelen op onze padelbanen of een padelracket.

Werkzaamheden
Waarom starten we deze crowdfunding? Er is uit de leden een verzoek gekomen om mee te kunnen participeren met de financiering van de padelbanen. De bouw van de padelbanen gaat beginnen. Er zijn nog drie doelen die we met deze crowdfunding willen bereiken.

1. Electriciteitsinstallatie. De 12 lichtmasten van de drie padelbanen moeten door een erkend elektrische installateur op onze bestaande elektriciteitnet worden aangesloten. We hebben gekozen voor een systeem dat aangesloten kan worden op ons KNLTB afhangbord. Leden/ huurders kunnen straks zelf de lichten gaan bedienen via het scherm van het afhangbord en/ of met een app op de mobiele telefoon. Tijdens deze werkzaamheden moet de grond open gegraven worden om van baan 4 naar de meterkast in de herenkleedkamer te komen. Kosten +/- €18.000,-.
  2. Beveiliginginscamera's. Omdat ons park ook door andere mensen wordt betreden dan alleen leden, willen we door middel van beveiligingscamera's een oogje in het zeil houden op ons park. Kosten +/- €1295,-.
  3. Toegangssysteem. Een ander toegangssysteem om ons park toegankelijk te maken voor tennis- en padelbaan huurders. De KNLTB is bezig om een nieuwe toegangssysteem voor tennisparken aan te bieden. Fysieke KNLTB- passen worden verleden tijd en leden krijgen een digitale pas met QR code om het park te betreden. Huurders krijgen dan ook een QR code op het moment dat zij een baan hebben gehuurd. Kosten +/- €425,-.

Doelbedrag
Het totale doelbedrag wordt €19720,-! Help ons mee om het park toekomstbestendig te maken.

Anoniem
Anoniem doneren is ook mogelijk. Neem dan contact op met onze penningmeester: [email protected].

Donaties
We maken gebruik van onze contributie inning systeem Clubcollect. Alle donaties worden via de doneer pagina direct op onze rekening gestort. Het is dus veilig en betrouwbaar om te doneren!

Klik hier voor een overzicht met wat er tot nu toe is gedoneerd.

DONEREN