Move Up Move Down Padel 2024

LTC de Heerenduinen (P1 Van der Lugt, P2 MEDOST, P3 Libelle Service, P4 Staal, P5 Luba, P6 Bannink)
4-5-2024 11:00 - 4-5-2024 17:00
Gerard Boeter, Bas Jonker, Mark van Os

Zaterdag 4 mei organiseren wij weer een Move Up Move Down toernooi. Dit keer niet alleen voor padel ook voor tennis!!

Je schrijft je individueel in. Kosten €5,- per persoon. We gaan spelen in drie poules. Poule C start om 11.00 uur, Poule B start om 13.00 uur en Poule A start om 15.00 uur.

Tennis spelen we op 3 tennisbanen en padel op 6 padelbanen. Op de padelbanen worden 2 afzonderlijke Move Up Move Down toernooien per poule gespeeld verdeeld over drie padelbanen.

Vooraankodiging:
Dit is een vooraankondigingsmail. Aankomende zondag 14 april om 12.00 uur versturen wij de uitnodigingsmail met daar in de link om je in te schrijven. LET OP: er komen twee uitnodigingsmails één voor tennis en één voor padel. Inloggen in de clubomgeving is vereist. Na de meerkeuzevraag over je niveau kan het inschrijfgeld direct via iDeal worden voldaan.

Spelverloop:
Je wordt ingedeeld op één van de drie tennis- of padelbanen. Je speelt samen 15 minuten tegen twee tegenstanders. De winnaars schuiven op naar een baan hoger (Move Up). De winnaars van baan 2 en 3 gaan naar baan 1 en 2. De winnaars van baan 1 blijven staan. Als koppel ga je de volgende ronde uit elkaar. Je speelt de volgende ronde tegen je maatje waar je de vorige ronde mee gewonnen had.

De verliezers schuiven een baan naar beneden (Move Down). De verliezers van baan 1 en 2 gaan naar baan 2 en 3. De verliezers van baan 3 blijven staan. De verliezende koppels gaan de volgende ronde ook uit elkaar en spelen de volgende ronde tegen elkaar.

We spelen 6 rondes van 15 minuten. Na 1,5 uur hebben we op 2 padelbanen en op 1 tennisbaan een winnende koppels van Poule A,B en C! Wie worden de Move Up Move Down winnaars van L.T.C. de Heerenduinen?

Geef je snel op want vol is vol! We hebben ruimte voor 36 tennisdeelnemers en 72 padeldeelnemers.

Sportieve groeten,

Bas Jonker, Gerard Boeter en Mark van Os