NIEUW! Heerenduinen club kleding

05 mei 2023

Hé Heerenduiners,

Al onze leden in het nieuw de baan op? Dat kan vanaf vandaag voordelig en super strak!!

De afgelopen maanden is er samen met onze sponsor Ab Geldermans Sport een super voordelig kleding pakket samengesteld om al onze leden de kans te geven de baan op te gaan in prachtige unieke nieuwe LTC de Heerenduinen clubkleding.

Shirts, getailleerde shirts voor de dames, broekjes, rokjes, jacks, truien en meer! Alles in onze groen witte clubkleuren of de alternatieve donkerblauwe kleur. Beide kleuren uiteraard voorzien van het LTC de Heerenduinen logo (dat natuurlijk dicht bij het hart zit😊) waardoor je de kleding goedkoper kan kopen!

Alle kleding is er voor kinderen, dames en heren tegen een uitzonderlijke korting.

Klik hier om direct alles te bekijken in de officiële Heerenduinen webshop.

Wil je met je hele competitieteam in het nieuw en heb je een kledingsponsor, neem dan contact op met Raymond Stoker via: [email protected].

HOT NEWS:

Binnenkort ontvangen alle jeugdleden kosteloos de eerste groen witte tenues.

Dit is mogelijk dankzij onze sponsoren: MEDOST-schilderwerken, Van der Lugt installatietechniek en Ab Geldermans Sport.

Een enorm gaaf initiatief en onze dank naar deze fantastische bedrijven is dan ook groot!

🤍💚🎾

Sportieve groeten,