Padel Laddercompetitie 2024

05 mei 2024

Nu de nieuwe banen zijn opgeleverd gaan we weer starten met de padel laddercompetitie. Je kan je inschrijven voor een heren of dames dubbel en een gemengd dubbel ladder competitie.

Inschrijven kan via de Club app of via de website in de clubomgeving. Hiervoor moet je dus inloggen met je bondsnummer en wachtwoord.

Geef je samen op met een maatje en daag degene hoger op de 'ladder' uit.

We gaan direct starten, maar later opgeven en mee doen is geen probleem. Op 31-10-2024 stopt de laddercompetitie.

In de rustige uren kan je afspreken om een hele westrijd te spelen met 2 gewonnen sets.

In de drukkere uren tel je de games na een uur op. Het team met de meeste games wint de wedstrijd. Is de stand na een uur helemaal gelijk, dus in aantal games en in de game stand. Speel dan een laatste punt.

Wie staat er dan bovenaan de ladder? Wie wint de eeuwige roem! Dus geef je op met je maatje en doe mee!

Nieuwscategorieën