Padellessen

Onze padellessen worden verzord door Tennis Organisatie Velsen, T.O.V. Het aanmelden voor de padellessen werkt als volgt:

Niet-leden

Niet-leden kunnen éénmalig een introductiecursus van 4 weken voor 4 personen voor €60,- per persoon volgen. Je kan je opgeven door middel van een digitaal inschrijfformulier.

Klik hier voor het inschrijfformulier. Kies de laatste optie in het dropdown menu van het inschrijfformulier.

Wil je na de vier weken introductiecursus nog meer padelles volgen? Dat kan! Je moet dan lid worden van onze prachtige vereniging. Inschrijven kan via hetzelfde inschrijfformulier als hierboven.

Klik hier voor het inschrijfformulier.

Leden

Leden kunnen zich na het aanmelden (in onze ledenomgeving van de website) met bondsnummer/ clublidnummer en wachtwoord het formulier padellessen invullen. De padellessen kunnen worden gevolgd van 4 weken voor 4 personen voor €60,- per persoon.

We verzoeken jullie zoveel als mogelijk zelf groepen van 4 te vormen. Het opgeven met 1,2 of drie personen is ook mogelijk. Het lesgeld wordt natuurlijk wel duurder wanneer de padellessen met minder mensen worden gevolgd.

Wij proberen zoveel als mogelijk om groepen met vier personen bij elkaar te vormen maar we bieden geen garantie dat dit gaat lukken. Nadat we het inschrijfformulier van je hebben ontvangen overleggen we met je wat de mogelijkheden zijn.

Dus geef je snel op voor de padellessen en krijg de snelst groeiende sport in Nederland snel onder de knie!

Klik hier voor het padelles inschrijfformulier voor leden.

Combineren

Het is ook mogelijk om een combinatie te maken met leden en niet-leden. Een lid kan de padellessen volgen met drie niet-leden die de introductiecursus volgen. Voor de niet-leden is dit éénmalig voor een cyclus van vier weken. Willen de niet-leden een vervolg cursus dan moeten de niet-leden, lid worden.

Vragen en/of opmerkingen

Voor vragen en/ of opmerkingen kan je contact opnemen met [email protected].